Ana içeriğe atla

Büyük Aşkım - Hayat Şarkısı 49. Bölüm


Şef Dedektiflik Zeynep ve #HülMah işbirliğinde bir işi daha başarıyla tamamlamış bulunmaktadır.

“Ayakkabıyla mı girdiniz eve,ayıp ya!”

Süheyla hanım Mahsa’nın ziline bastığında hepimiz bi tuttuk nefeslerimizi ama kapıyı Mahsa’nın açmayacağını az çok tahmin ediyorduk etmesine ama Bayram-Süheyla-Mahsa üçgeninde bu kadar hızlı bir son beklemiyordum ben kendi adıma.Bayram beyin evlilik dışı bir çok ilişki sürmesine ne kadar kızsam da Mahsa ile olan bağına sempati ile yaklaştım nedense;Mahsa’yı çok sevdim çünkü.Torunbaş familyasındaki en aklı başında insan olmakla birlikte son derece asil bir aşık.

“Canı kim cananı için sevse cananın sever,canı için kim cananın sever,canın sever.”

Bu hikaye nerden çıktı,nereye gidiyor,noldu derken Bayram ve Mahsa ilişkisini en iyi onlar özetledi bize;Bayram baba Hülya’ya anlattı,Mahsa Hazer’e..

 “Sevdanın alışılmadık bir biçimiydi Mahsa ile yaşadığımız..”

“Bizimki olmayacak bir rüyaydı sadece..”

Kerim ve Hülya yeni evlerinde yeni hayatlarında gayet mutlu ve mesutlar,Allah bozmasın diyeceğim ama Hazer huzurlarını bozacak gibi duruyor.

 “Özledim ben seni galiba..”

Hazer Kerim’den intikam alma duygusunu Cevherlerden intikam alma duygusuna dönüştürünce Kerim hakkında yazılan Melisa’yı da rencide edecek haberler yetmedi ona,adileşip canileşip insanların içme suyuna siyanür karıştırarak Cevherleri alt etmeyi düşünürken bir insanın hayatını kaybetmesine neden oldu.


Sinir katsayım giderek artıyor Hazer’e karşı,nerde karşımıza ilk çıktığında gördüğümüz nazik,zarif adam..İpek’in söylediklerini de göz önüne alarak Hazer’in bu zamana kadarki tavırlarının buzdağının sadece görünen kısmı olduğunu düşünüyorum.Hülya’cım,canım şefim tüm bu olayların Hazer merkezli olduğunu öğrenip Hazer’e ilk atağını gerçekleştirdiğine göre ne diyoruz,”Relax ol!”

“Sen aşka kızgınsın Hazer!”

Her bölümde az çok güncel bir soruna değinip sosyal mesaj veren canım dizimde Mahir’in Sevgi Evi’ne yeterince yer verilmediğini düşünüyordum ki bu bölüme kadar.Hülya,Mahir,Zeynep ve Hazer’in ciddi bir toplantı içine girmesi,gelecek için daha emin adımlar atılacağını bilmek çokzel,dilerim  güzel bir örnek olur milletimize..


Bahar’ın Kerim’i istemesiyle geçen bölüm ne kadar duygulandıysak bu bölüm Bahar’ın Kerim’e baba demesiyle fazlasıyla duygulandık.

"Babacım.."

Melek de Hülya da Bahar konusunda birbirlerine karşı o kadar hassas,o kadar seçici davranıyorlar ki birkaç bölüm önce  yaşanan krize karşı kardeşliklerinin kazandığını söyleyebiliriz.

“Sana benziyo,ona bakınca senin küçüklüğünü görüyorum;sislerin arasından kopuk kopuk anılar canlanıyor.”
 “Baba figürü arıyordu kendine,onu seçti,Kerim’i seçti!”
Pilav önemli!
 “2017’nin mis gibi pirincini karanlık çağa gönderdin Hülya,bravo!”

Kerim resmen “pilav yapmayı öğrenmezsen seni boşarım” dedi Hülya’ya,Hülya’ya dedi!Bizim kızımız bu,Hülya’mız,boş durur mu,denemediği tarif seçmediği yol kalmadı da imdadına yine Mahir yetişti.Mahir şef diyeceksiniz artık;pilavla aşk yaşayan Mahir şef!


İpek ve Mahir cephesinde ise çokzel gelişmeler var dostlar;Mahir İpek’e güzellik kattı her anlamda.İpek’in kafede Ceylan’a yardım etmek istemesi,daha duyarlı daha insancıl tavırları herkesi şaşırttı.

“Öyle hüzünlü öyle güzeldir ki Mahsa hala,aşk acısı ona yakışıyor..”

Gelecek bölüm İpek’ten Cevherlerin Torunbaşlardaki ajanı olmasını bekliyorum,İpek bu görevi başarıyla tamamladığı takdirde hem aramıza alırız hem de Mahir ile düğünlerini yaparız biz #HayatŞarkısı ailesi olarak.


Bayram babanın eve dönüşü ile bütün aile bir araya geldiği gibi Hüseyin’in kin dolu bakışları ve Süheyla hanımın Hülya’ya olan saçma tavrı son buldu;buna Bayram baba etkisi diyoruz!

“Sanki 10 yıl hiç görmemiş hayatında,öyle sarıldı bana.”


#HülKer açlığımız devam ederken öpücük bombardımanına tutulmuş bir sahneyle bir yudumluk tadına vardık tıpkı Kerim’in Almanya’ya gideceği haberini verdiğindeki sahneleri gibi..

“Evimde,kendi salonumda seni öpüyorum ya,pilay lapa da olabilir.”

Benim #BüyükAşkım Memo,Poyraz ve Rüzgar..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bahar Geldi - Hayat Şarkısı 51. Bölüm

Yeni evimize,yeni hayatımıza Hoşgeldin Bahar!Küçük Cevher ailemize Hoşgeldin! "Çok mutlu olucak,bütün hayatı boyunca yüzünü güldürücem!" "Bir tane Nilay ablamız var,o da bir kere evleniyor." Nilay'ın kına gecesi ve düğünü evimizin salonunda bir coşku yarattı,gözlerimi kapattığımda Mahir'in karşısında Hülya'nın yanında göbek atıyormuşçasına içten,gerçekçi ve bizdendi sahneler.Nilay'ı gelinlikle gören Hülya'nın da Melek'in de içinde eksik kalan boşlukların sızladığına eminim ama onlar Nilay'a en güzel hediyeyi vermekten çekinmediler,annesini kuzusunun yanına getirdiler. "Geliyor düğün alayı,kaynanalar çeksin halayı.. Geldi gelin kınası,ağlasın kız anası.. Oğlan bizim kız bizim,çatlasın kaynanası.." Egoist Team! "Kaya sen hep Bahar'ın koruyucusu oldun!" #NilAt'ın muradına ermesiyle ekran başında biz bile çılgınca eğlenirken eminim sevgili senaristimiz ve yönetmenimiz bize g

Hayat Şarkısı Final - 57. Bölüm

❤  #HülKer  ❤ "Birlikte geçirdiğimiz iki yıl boyunca sana çok aşık oldum.Seni sonsuza kadar yanımda istiyorum.Benimle evlenir misin?" En mutlu gününde,çok özel bir ortamda,kız isteme vaktinde polisler tarafından alıp götürülen Hülya ve Mahir’i karakolda bekleyen sürpriz Cambaz oldu.Fragmanda Mahir’in bakışları beni korkutsa da Cambaz’ın hackerlik macerası dolayısı ile sorgularına başvurulmuş #HülMah ikilisinin.Her ikisi de bilgisayarım bozuldu,format atılması gerekiyordu kılıfı ile sorgudan kurtulsa da Kerim’in gazabından kurtulamadılar.Kızgınlığı her halinden belli olan Kerim’in sinirlerini yatıştırmak Hülya’nın en büyük başarıyla yaptığı iş zaten ama Mahir Hülya’dan uzak durmak konusunda Kerim’den kesin emirler aldı.En güzel günlerden,en özel gecelerden birinin daha olaylı bitmesi herkeste “mutluluk haram bize” düşüncesi uyandı.Heyecanlandığı zaman,stres ve baskı altında kaldığı zaman ya da yalan söyleyeceği zaman Hülya’nın çenesi düşüyor malum,sorgu yapa

Hayat Şarkısı 55. Bölüm

Süheyla hanım eve dönsün diye Hatice hala ve Bayram babanın oynadığı oyun Cevher ailesinde bomba etkisi yarattı.Bunalıma giren bir adet Kerim Cevher,evden ayrılmaya karar veren bir adet Aysel abla,kurşun geçirmezlerini kuşanmış bir adet Hüseyin ve Cevher TV Ana Haber spikeri Bade Cevher! "Uyumadığını biliyorum uyurken omuzların daha başka oluyo.." #HülKer aşkına bu bölüm öyle naif bir dokunuş yapıldı ki açlığımızı gidermese de gönlümüzü aldı;yaşanan olaylara  tepki göstermeye çalışan Kerim uyuyor numarası yapar da Hülya bunu yer mi? Onların aşkı bu küçük oyunlara gelmez işte,Kerim'in Hülya gibi bir karısı varken de o bunalım bu kapıdan içeri girmez,giremez! "Ben Bayram'a dönmedim,aileme döndüm!" "Karı benim şaka benim,kapı benim kulp benim o dingillere noluyo?" Bayram bey ve Esma hanımın nikah haberini alan Süheyla hanım geri döndü,Hatice hala ve Bayram babanın oyunu başarıya ulaştı ulaşmasına da Süheyla'