Ana içeriğe atla

Bitenler


Herkese yeniden merhaba!Uzun süredir yoktum,evet ama dönmeye karar verdiğimden beri bitenleri biriktirmeye başladım.Lafı fazla uzatmadan hemen başlayalım!

Loreal Paris Saf Kil Eşitleyici Maske / 59,90 tl






Cilt tonunu eşitlemeyi vaad eden bir maske tabii ki düzenli kullanımda;öyle mucizevi bir etkisi yok yani ilk kullanımda.Kil maskesi olarak baktığınızda tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum çünkü uygulama sonrasında cildi kurutmuyor.Tanecikli bir yapısı olduğundan maskeyi arındırırken dikkatli olmanızı öneririm,tanecikleri büyük olduğu için yüzünüzü çizmesin!Loreal'in Saf Kil serisini seviyorum fakat tekrar alacağım ürün Eşitleyici Maske olmaz.





Mustela Cold Cream-Besleyici Stick / 29,90 tl


Mustela zaten bebekler ve çocuklar için kullanılabilir özel bir formüle sahip ürünleri olan bir marka,bir eczane alışverişim sırasında kasa kenarında görüp denemek için almıştım ve aldığım ilk günden beri iyi ki dedim.Yaz kış demeden her an her şartta inanılmaz kuru olan dudaklarımı anında iyileştirebilen,kullanımı kolay fiyatını ciddi anlamda hak eden bir ürün.Ben yedekledim bile,siz de gördüğünüz yerde kapın;Blistex'in bile 28 lira olduğu şu dönemde kesinlikle ama kesinlikle bunu deneyin.

Nip+Fab Glycolic Fix Yüz Peelingi / 79,90 tl



Düzenli kullanımda gerçekten çok büyük faydasını gördüğüm,çok minik partikülleri olan kremsi bir peeling.Genellikle duştan sonra krem gibi uygulayıp yüzümde 1-2 dk beklettikten sonra peeling uygulaması yapıyorum.Görüldüğü gibi dibine kadar kullandım çünkü aşırı seviyorum,kesinlikle denensin;özellikle leke problemi olan arkadaşlarım,size sesleniyorum!

La Roche Posay Hydreane Nemlendirici Krem / 79,90 tl
Bioderma Atoderm Nutritive Nemlendirici Krem / 39,90 tl
       

Atopik ve egzemaya yatkın bir cildim olduğundan önceki yazılarımda ve İnstagram hesabımda sık sık bahsettim,böyle zamanlarda nemlendirici olarak daha özel ürünlere yöneliyorum çünkü egzemadan sonra pullanmaya giden bi süreç yaşıyorum genelde.İşte o zamanların kurtarıcısı bu iki kahraman,ikisinden de ayrı ayrı çok memnunum.

Garnier Mineral Termal Koruma Roll-On / 12 tl


Deodorant konusunda favorim kesinlikle Dove ve bu ürün de bunu değiştirmedi.PR döneminde aldanıp almıştım,bitene kadar kullandım evet ama Dove Go Fresh etkisini alamadım.

White Glo Kahve Ve Çay Tüketenler Diş Macunu 


Gördüğünüz yerde kaçın!Çok net.Kahve tüketimim artınca dişlerimi daha beyaz tutabilmek adına aldım,kullandığım hafta ağız içimde,diş etlerimde inanılmaz ağrılı aftlar oluştu.Neden olduğunu asla anlayamadım,kahveden mi acaba dedim kahveyi kestim geçmedi.Bu sırada haftasonu için memlekete gidince bu diş macununu kullanmadığımda iyileşmeyi fark ettim ve bir iki hafta farklı bir diş macunu kullandım,aftlar tamamen yok oldu.Bir gün,sadece bir gün tekrar kullandım ve yine aft!Şaka gibi,dolu dolu çöpe gidiyor.

Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyici / 25,95 tl 


Garnier'in meşhur göz makyaj temizleyicisi bir süredir göz çevremde ve gözlerimde hassasiyet oluşturmaya başladığı için bir arayışa girmiştim ki İrem Güzey'in öve öve bitiremediği bu ürünü satın aldım ve bundan sonra bununla devam ederim dedim.Hassas göz çevresine uygun,yağlı his bırakmıyor,tek seferde iyi bir temizleme yapıyor;e daha ne olsun.

Maybelline The Falsies Volum Express Maskara / 34,85 tl


Kullandığım ilk Maybelline maskara da buydu sanırım,bitirip bitirip yenisini alıyordum tabii o zamanlar 20 lira falandı sanırım.Siyahlığına,kıvırmasına ve uzatmasına bayılırdım.Artık markalar maskara konusunda o kadar ileri gittiler ki Paradise ve Unlimited çıktıktan sonra benim için çok geri planda kaldı.

Maybelline Brow Precise Renkli Kaş Maskarası / 34,90 tl
Essence Make Me Brow Renkli Kaş Maskarası / 19,50 tl


Kaş maskarasında renkli olanları tercih ediyorum çünkü daha pratik buluyorum;doldurmaya gerek kalmadan daha doğal bi görünüm yakalayabiliyorsunuz.Bu ikili arasında en çok sevdiğim Maybelline oldu,fırçası diğer maskara fırçalarından farklı ki bizim kaş maskaralarında en büyük problemimiz fırçaya fazla ürün gelmesidir,öyle bir sorun yaşamıyorsunuz,tutuculuk ve kalıcılık olarak da kesinlikle piyasadaki birçok üründen daha iyi.

Maybelline Age Rewind-Instant Eraser Kapatıcı / 29,99 tl


Bitirdikçe aldığım,yedekli ilerlediğim ürünlerden biri.İnce yapılı ve orta-yüksek kapatıcılığa sahip başlığı nedeniyle pek çok insanın çekindiği,sevmediği bir kapatıcı;evet,ben de sünger aplikatörünü çıkararak kullanıyorum.More Than Conceal ile birlikte en sevdiğim likit kapatıcılardan.

Golden Rose Ice Chic Oje / 6 tl


Birçok rengini kullanıp bitirdiğim yapısına ve örtücülüğüne bayıldığım ojelerden;küçük boy olmasını ayrıca seviyorum çünkü benim gibi oje delisiyseniz ve farklı renkler seviyorsanız yani belli bir renginiz yoksa oje bekledikçe yapısı bozuluyor,rengi değişiyor bi şeyler oluyor,ne gerek var.Küçük olsun bitsin ki yedeğine ya da yenisine yer açılsın.






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Şarkısı Final - 57. Bölüm

❤  #HülKer  ❤ "Birlikte geçirdiğimiz iki yıl boyunca sana çok aşık oldum.Seni sonsuza kadar yanımda istiyorum.Benimle evlenir misin?" En mutlu gününde,çok özel bir ortamda,kız isteme vaktinde polisler tarafından alıp götürülen Hülya ve Mahir’i karakolda bekleyen sürpriz Cambaz oldu.Fragmanda Mahir’in bakışları beni korkutsa da Cambaz’ın hackerlik macerası dolayısı ile sorgularına başvurulmuş #HülMah ikilisinin.Her ikisi de bilgisayarım bozuldu,format atılması gerekiyordu kılıfı ile sorgudan kurtulsa da Kerim’in gazabından kurtulamadılar.Kızgınlığı her halinden belli olan Kerim’in sinirlerini yatıştırmak Hülya’nın en büyük başarıyla yaptığı iş zaten ama Mahir Hülya’dan uzak durmak konusunda Kerim’den kesin emirler aldı.En güzel günlerden,en özel gecelerden birinin daha olaylı bitmesi herkeste “mutluluk haram bize” düşüncesi uyandı.Heyecanlandığı zaman,stres ve baskı altında kaldığı zaman ya da yalan söyleyeceği zaman Hülya’nın çenesi düşüyor malum,sorgu yapa

Bahar Geldi - Hayat Şarkısı 51. Bölüm

Yeni evimize,yeni hayatımıza Hoşgeldin Bahar!Küçük Cevher ailemize Hoşgeldin! "Çok mutlu olucak,bütün hayatı boyunca yüzünü güldürücem!" "Bir tane Nilay ablamız var,o da bir kere evleniyor." Nilay'ın kına gecesi ve düğünü evimizin salonunda bir coşku yarattı,gözlerimi kapattığımda Mahir'in karşısında Hülya'nın yanında göbek atıyormuşçasına içten,gerçekçi ve bizdendi sahneler.Nilay'ı gelinlikle gören Hülya'nın da Melek'in de içinde eksik kalan boşlukların sızladığına eminim ama onlar Nilay'a en güzel hediyeyi vermekten çekinmediler,annesini kuzusunun yanına getirdiler. "Geliyor düğün alayı,kaynanalar çeksin halayı.. Geldi gelin kınası,ağlasın kız anası.. Oğlan bizim kız bizim,çatlasın kaynanası.." Egoist Team! "Kaya sen hep Bahar'ın koruyucusu oldun!" #NilAt'ın muradına ermesiyle ekran başında biz bile çılgınca eğlenirken eminim sevgili senaristimiz ve yönetmenimiz bize g

Hayat Şarkısı 55. Bölüm

Süheyla hanım eve dönsün diye Hatice hala ve Bayram babanın oynadığı oyun Cevher ailesinde bomba etkisi yarattı.Bunalıma giren bir adet Kerim Cevher,evden ayrılmaya karar veren bir adet Aysel abla,kurşun geçirmezlerini kuşanmış bir adet Hüseyin ve Cevher TV Ana Haber spikeri Bade Cevher! "Uyumadığını biliyorum uyurken omuzların daha başka oluyo.." #HülKer aşkına bu bölüm öyle naif bir dokunuş yapıldı ki açlığımızı gidermese de gönlümüzü aldı;yaşanan olaylara  tepki göstermeye çalışan Kerim uyuyor numarası yapar da Hülya bunu yer mi? Onların aşkı bu küçük oyunlara gelmez işte,Kerim'in Hülya gibi bir karısı varken de o bunalım bu kapıdan içeri girmez,giremez! "Ben Bayram'a dönmedim,aileme döndüm!" "Karı benim şaka benim,kapı benim kulp benim o dingillere noluyo?" Bayram bey ve Esma hanımın nikah haberini alan Süheyla hanım geri döndü,Hatice hala ve Bayram babanın oyunu başarıya ulaştı ulaşmasına da Süheyla'